Top 3 joogaliikettä raskausaikaan

Hei odottava äiti!

 

Olen tehnyt sinulle maksuttoman raskausajan joogaharjoituksen, joka sisältää odottavalle äidille räätälöityjä turvallisia ja tehokkaita jooga-asentoa. Liikkeet vähentävät kehon kireyksiä, rentouttavat kehoa sekä rauhoittavat mieltä.

Pääset näiden hoitavien liikkeiden pariin täyttämällä alla olevan lomakkeen ja liityt samalla uutiskirjeemme tilaajaksi. Voit tehdä videon liikkeitä päivittäin raskauden alusta loppuun saakka, sillä ne ovat helppoja eivätkä vie paljon aikaa. Astu matolle ja nauti joogan tasapainottavista vaikutuksista kehossa ja mielessä!

Terkuin Elviira, Mamajooga-verkkokurssin ohjaaja

Elviira Hyytiä – stressinhallinta

Top 3 joogaliikettä raskausaikaan:

 

  1. Selkärangan rullaukset – Hoitaa kuormittunutta selkää
  2. Lapsen lepoasento – Vatsan alue ja lantionpohjan lihakset rentoutuvat
  3. Lonkankoukistajien avaus – Kireydet lantion seudulla vähenevät

Liity sähköpostilistallemme ja saat ilmaiseksi 26 minuutin joogavideon

Liittyminen ei sido sinua mihinkään ja voit poistua sähköpostilistalta milloin tahansa.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Ps. Emme luovuta tietojasi eteenpäin.

Yhteystiedot

Laive Oy

Kympinkatu 7, 40320 Jyväskylä

041 319 5253

info@studiolaive.fi

Uutiskirje